.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فروش کالاهای سرقتی در سایت های اینترنتی
برخی افراد سودجو و کلاهبردار اقدام به فروش کالاهای سرقتی در سایت های اینترنتی می کنند.

به گزارش شمال نیوز ،سرهنگ حسن محمدنژاد رئيس پليس فتا استان مازندران گفت: برخی گردانندگان سایت های اینترنتی با توجه به بستر ايجاد شده برای خريد و فروش اینترنتی کالاهای دست دوم ، از افراد کلاهبرداری می کنند.

وی افزود: امروزه اينترنت به يکی از اصلی ترين ابزارهای اطلاع رسانی تبديل شده است و تعداد کاربران آن از طيف های مختلف در کسب وکار، گروه های سني و طبقات اجتماعی مختلف رو به افزايش است.

سرهنگ حسن محمدنژاد با بیان اینکه مزايای تبليغات اينترنتی سبب گرايش شديدی به سمت تبليغات به شيوه های جدید شده است، افزود:استفاده از اينترنت باعث شد تا صاحبان آگهی و تبليغات به اهميت ارتباطی اينترنتی پی برده و با معرفی كالا و خدمات خود زمان و مكان را در تسخير خود درآورده و بهترين بازخورد را دريافت کنند.

وی پوشش گسترده تر، مخاطبان هدفمند، هزينه های مناسب تر ، قابليت رديابی ساده تر، آماده سازی سريع تر، اطلاع رسانی بيشتر، روش های پرداخت متنوع و مشارکت ساده تر مخاطبان را از مزايای تبلیغات اینترنتی دانست و افزود به دلیل عدم مشاهده فيزيکی کالا امکان سوءاستفاده سودجویان از این تبلیغات زیاد است.

رئيس پليس فتا مازندران افزود: برخی از صاحبان آگهی با تعريف غیر واقعی کالا و خدمات و استفاده از طرح و نام شرکتی ديگر از این فضا سوء استفاده می کنند.

سرهنگ محمدنژاد افزود: به علت گستردگی فضاي مجازی، نظارت در همه سايت ها و همه تبليغات کار سختی است به همين دليل مجرمين و کلاهبرداران از فضای موجود سوءاستفاده کرده و دست به اعمال مجرمانه می زنند.

وی گفت: مشاهده شده است که برخی افراد سودجو و کلاهبردار از اين فرصت به وجود آمده سوءاستفاده کرده و اقدام به فروش کالاهای سرقتی در سایت های فروش آنلاین می کنند.

رئيس پليس فتای مازندران به شهروندان هشدار داد در هنگام معامله کالا از سايت هاي واسطه گر خصوصا خريد موبايل، تبلت و لپ تاپ به ارائه کارتن کالا اکتفا نکرده و فاکتور خريد را از فروشنده مطالبه کنند و پيش از هرگونه واريز وجهی به حساب فرد فروشنده کالا يا خدمات از صحت و سقم اطلاعات اطمينان حاصل کنند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.328 seconds.